Washington DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anja, Dirk & Kim Goossens & Leemans - WaarBenJij.nu Washington DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anja, Dirk & Kim Goossens & Leemans - WaarBenJij.nu

Washington DC

Blijf op de hoogte en volg Anja, Dirk & Kim

09 Juli 2015 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hey iedereen,

Vandaag is onze eerste volle dag hier in Washington en er staat wel wat op het programma.

Eerst een wandeling naar Union Scuare waar het grootste station zich bevind, alsook een postmuseum. Daarna zijn we verder gegaan naar het capitol. Aangezien dit gratis te bezichtigen was, hebben we dit dan ook gedaan en ook dit werd voorafgegaan door een grondige security check. Na deze rondleiding konden we de senaat nog aan het werk zien, maar omdat onze reispassen in het hotel lagen hebben we dit niet gedaan. Het alternatief was een bezoek aan the library of congress, de grootste bibliotheek van Amerika. Acheraf gezien was dit bezoek echt de moeite waard.

Onze wandeling bracht ons verder door het smithsonian (allemaal musea die gratis te bezoeken zijn) naar het Witte Huis. Jammer genoeg was dit niet de bezichtigen. Je geraakt enkel binnen indien je speciale toestemming hebt. Dus hebben we de terugtocht naar het hotel maar aangevat. Onderweg hebben we al 1 museum gedaan, het museum van night at the museum: national museum of national history.

Ook vandaag was onze dag dus goed gevuld en zijn we moe maar voldaan naar onze kamer gegaan. Morgen nog 1 dagje Washington en daarna rijden we verder naar Charlottesville.

Nog vele lieve groetjes en tot blogs
DeWereldreizigers

• 10 Juli 2015 - 10:02

Mama:

Hoi
    Amai, jullie hebben veel gezien? Was het de moeite waard om hier een stopplaats te houden dan in Philadelphia? Hoe valt het weer mee? is het niet te warm? Ik zien dat jullie veel plezier beleven daar in Amerika?
    Wat eet ge zoals overdag? Valt het budget daar mee? Is het niet te duur om daar iets te eten? Vandaag begint ook mijn verlof en kan ik ook gaan aftellen, maar daarvoor moet ik nog wat wachten.
    Geniet nog van jullie dagje Washington en dan op naar het volgende hotel?
    Nog veel reisplezier en tot later

Mama

• 11 Juli 2015 - 15:59