Rit naar Lancaster - Reisverslag uit Lancaster, Verenigde Staten van Anja, Dirk & Kim Goossens & Leemans - WaarBenJij.nu Rit naar Lancaster - Reisverslag uit Lancaster, Verenigde Staten van Anja, Dirk & Kim Goossens & Leemans - WaarBenJij.nu

Rit naar Lancaster

Door: DeWereldreizigers

Blijf op de hoogte en volg Anja, Dirk & Kim

13 Juli 2015 | Verenigde Staten, Lancaster

Hey iedereen,

Vandaag rijden we naar ons voorlaatste hotel. Deze trip is de langste van allemaal. Het duurde namelijk bijna 5u30.

Eerst zijn we nog even door Charlottesville gereden voor we onze weg verder zette richting lancaster. Tijdens de rit regende het, wat het niet echt tof maakte.

Toen we uiteindelijk aan kwamen aan het hotel zijn we in een Ierse Pub iets gaan eten om nadien wat uit te rusten op onze kamer. Dus ook vandaag hebben we niet veel kunnen doen door de rit naar het hotel.

Morgen staat een bezoek aan de amish en aan het spoorweg museum op het programma.

Vele groetjes en tot blogs
DeWereldreizigers

• 19 Juli 2015 - 10:23

Mama:

Hallo,
    De rit was zeker lang genoeg want in Amerika is alles groot. Ook sommige afstanden zijn zijn lang, maar al bij al is alles goed verlopen en kunt ge nu wat rusten in het hotel.