New York deel 1 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Anja, Dirk & Kim Goossens & Leemans - WaarBenJij.nu New York deel 1 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Anja, Dirk & Kim Goossens & Leemans - WaarBenJij.nu

New York deel 1

Door: DeWereldreizigers

Blijf op de hoogte en volg Anja, Dirk & Kim

16 Juli 2015 | Verenigde Staten, New York

Hey iedereen,

Wat gaat de tijd toch snel, we hebben nog maar 6 dagen te gaan. Hoog tijd dus om er nog eens goed van te profiteren.

Vandaag zijn we naar Brooklyn geweest. Eerst hebben we de metro genomen en zijn dan via de brooklyn highlins naar Dumbo gegaan waar we een prachtig zicht hadden op downtown manhattan. Daarna zijn we verder richting Brooklyn bridge gegaan om dan met de zon in onze rug terug naar manhatten te gaan.

Terug in Manhattan aangekomen zijn we verder downtown getrokken en hebben we daar alle bezienswaardigheden gaan bezoeken waaronder cityhall, wallstreet en de freedomtower. Deze toren is er gekomen ter vervanging van de WTC twintowers die op 11 september 2001 volledig verwoest zijn. Ik moet wel zeggen dat je er wel stil van wordt als je op die plaats bent.

Omdat het nog niet al te laat was hadden we besloten om nog even naar Washington Square te gaan (met de metro uiteraard) ;)

We hadden goed gekozen, want toen we eraan kwamen was er een fanfare aan het oefenen die later op de dag een concertje gaf midden in het park.

Nog zoeken voor eten en dan moe maar voldaan naar het hotel, want morgen is het weer een druk programma

Groetjes en tot blogs
DeWereldreizigers

• 21 Juli 2015 - 20:20

Mama:

Hoi,
    Inderdaad gaat de tijd snel. Ik heb gezien dat jullie dag weeral druk was en dat jullie weer veel gezien hbben, maar ja, in New York is er dan ook veel te zien.
    Veel reisplezier en geniet ervan.
    Groetjes xxx