New York deel 3 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Anja, Dirk & Kim Goossens & Leemans - WaarBenJij.nu New York deel 3 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Anja, Dirk & Kim Goossens & Leemans - WaarBenJij.nu

New York deel 3

Door: DeWereldreizigers

Blijf op de hoogte en volg Anja, Dirk & Kim

18 Juli 2015 | Verenigde Staten, New York

Hey iedereen,

Vandaag gaan we het wat rustiger aan doen, dat dachten we tocht.

Na een lekker ontbijt hebben we de metro richting central park genomen. Het was de bedoeling om enkel de zoo te gaan zien, maar den Dirk wilde ook nog een stukje van central park zien.

Aangekomen aan het park werden we direct aangesproken door iemand die de toeristen rondrijd met een fietstaxi. Hij wilde ons zelfs korting geven, maar dan nog was het veel te duur (90 dollar voor 75 min). En dus besloten we maar om het toch te voet te doen.

We hebben in het totaal 1/3 van het park gezien, de zoo bijgerekend, en we hebben er een hele namiddag over gedaan. Ik (Anja) had van het park eigenlijk meer verwacht. Het eerste stuk is enkel park met rotsen, met sel enkele mooie zichten.

Na weer een vermoeiende dag (vermoeiender dan ik dacht) was het tijd om weer naar het hotel te gaan.

We zitten nu halverwege ons verblijf in NY, wat gaat de tijd toch snel :(

Nog vele groetjes en tot blogs
DeWereldreizigers

• 21 Juli 2015 - 20:30

Mama:

Een volgende dag in New York. Viel central park dan niet mee en hadden julie dan meer verwacht? Dit was toch de trekpleister van den Dirk?
    Mama