New York deel 4 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Anja, Dirk & Kim Goossens & Leemans - WaarBenJij.nu New York deel 4 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Anja, Dirk & Kim Goossens & Leemans - WaarBenJij.nu

New York deel 4

Door: DeWereldreizigers

Blijf op de hoogte en volg Anja, Dirk & Kim

19 Juli 2015 | Verenigde Staten, New York

Hey iedereen,

Vandaag gaan we het andere stuk van central park bewandelen. We namen de metro weer richting central park, maar dit keer stapten we wat verder af omdat we het eerste deel al gezien hadden. Het was al ontzettend warm en er was bijna geen verkoelend windje.

Toen we aan de achterkant van het park zaten, zij mijn lichaam dat de inspanningen te veel waren. Alles draaide en het was precies of ik te veel gedronken had. Onder een brug in de schaduw heeft den Dirk dan wat water over me heen gegoten en dan begon het beter te worden. Ik was gewoon oververhit.

Na nog een tijdje wandelen kwamen we een kraantje tegen en heeft hij me nog eens met fris water overgoten. Nadien zijn we even op het gras gaan rusten en dan was het beter.

Omdat ik het standbeeld van Balto wilde zien (Balto is een wolfshond die in 1929 met een sledehondenteam de zieke kinderen voorzag van de nodige medicijnen. De kinderen leefden in een afgelegen dorpje en men kon de medicijnen niet over water, land of via de lucht tot het dorp krijgen) moesten we dus terug naar het eerste stuk van het park.

Het wil dus zeggen dat we Central Park op 1 dag en half volledig doorkruist hebben. Ook vandaag was het dus weer een vermoeiende dag

Vele groetjes en tot blogs
DeWereldreizigers

• 21 Juli 2015 - 20:34

Mama:

Wat schol er dan met je? Was het dan een soort zonneslag