1ste pretpark: Seaworld - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Anja, Dirk & Kim Goossens & Leemans - WaarBenJij.nu 1ste pretpark: Seaworld - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Anja, Dirk & Kim Goossens & Leemans - WaarBenJij.nu

1ste pretpark: Seaworld

Door: DeWereldreizigers

Blijf op de hoogte en volg Anja, Dirk & Kim

20 Juli 2016 | Verenigde Staten, Orlando

Hey iedereen,

Ik vermoed dat jullie wel zitten te popelen om onze avonturen te lezen, dus hier weer een update ;)

Vandaag is onze eerste volledige dag in Orlando en wat doe je als je in het walhala van de pretparken zit... Juist ja, pretparken bezoeken ;)

Op deze eerste dag staat seaworld op het programma. Dit gigantische park is bekent om zijn waterdieren en dan vooral de orka. Hier hebben we verschillende shows meegepikt zoals o.a. de zeeleeuwenshow en de orkashow.

Buiten deze shows hebben we ook nog een waterartractie gedaan, een soort van boomstammen maar dan meer spectaculairder... Na eerst ongeveer 50min aan te schuiven was het dan eindelijk aan ons. Met een klein, bang hartje zat ik naast den dirk in de boot. We werden vastgeklikt door een stang, wat nie veel goeds betekende. De rit ging eerst door het binnengedeelte. Dit waren zeemeerminnen die aan het einde veranderde in medussa, de boze heks. Nadien werden we naar boven geleid. Bovenaan dacht ik dat de val ging komen, maar nee hoor... We werden nog eens naar boven geleid.

Daar boven hield ik me heel goed vast, want ik wist dat de val ging komen. Die val bleef precies ma duren en ik voelde het serieus in m'n buik... Beneden was de adrenaling zo hoog dat de tranen vloeiden. Niet van pijn, ma wel van ontlading.

Maar als je denkt dat het over was, den denk je verkeerd. Toen we draaide was er weer een afdaling, dit keer wel een kleintje. Daarna werden we nog eens naar boven gehesen en kwam de 3de splash.

We waren met andere woorden wel goed nat, maar dat geeft nie me zo'n warm weer.

Genoeg adrenaline voor vandaag, dus nadien zijn we op geen atractie meer geweest, maar hebben we wel de shows gedaan zoals je al kon lezen.
Q
'S avonds was er nog een laat avond orkashow die we dan ook gaan zien zijn.

Echt een leuke afsluiter van een geweldige dag. Zo, pretpark 1: seaworld kunnen we dus van ons lijstje schrappen ;)

Na deze vermoeiende, maar heel leuke dag was het tijd om terug te rijden naar het hotel en ons bedje in te kruipen

Warme groetjes
DeWereldreizigers

  • 25 Juli 2016 - 14:05

    Regina :

    Amai, dat was wel een hele ervaring om naar beneden te komen en dat is zeker niet aan mij besteed. Ik ga er zeker niet in. Ik zie dat jullie je geamuseerd hebben. Op naar volgende pretpark.

    Groetjes

    mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anja, Dirk & Kim

3 goede vrienden gaan samen op reis

Actief sinds 06 Juli 2015
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 15834

Voorgaande reizen:

18 Juli 2016 - 29 Juli 2016

Rondreis Florida

07 Juli 2015 - 22 Juli 2015

We're going to America

Landen bezocht: