2de pretpark: Animal Kingdom - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Anja, Dirk & Kim Goossens & Leemans - WaarBenJij.nu 2de pretpark: Animal Kingdom - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Anja, Dirk & Kim Goossens & Leemans - WaarBenJij.nu

2de pretpark: Animal Kingdom

Door: DeWereldreizigers

Blijf op de hoogte en volg Anja, Dirk & Kim

21 Juli 2016 | Verenigde Staten, Orlando

Hey iedereen,

Hier ben ik weer met het volgende verslag.

Na een goed ontbijt hadden we aan de desk van het hotel onze ticketten voor vandaag en morgen bestelt. Bij de uitleg kregen we te horen dat we een fastpass hadden. Dit houdt in dat je de wachtende mensen mag voorbijsteken. Het enige nadeel was dat we eerst 3 atracties moesten kiezen rn doen alvorens we een andere fastpass konden kiezen. Waarom dat een nadeel is lees je verder in deze blog.

Nadat we onze toegangsticketten hadden zei de man die ons de ticketten had gegeven dat er een gratische shuttle naar de parken van Disney gingen. Hier hebben we dus gretig gebruik van gemaakt ;)

Aangekomen in het park, moesten we eerst naar de kiosk van de fastpass omdat we al een laat avond activiteit vastgelegd hadden maar de tijd klopte niet. Dus moesten we dit veranderen. Hier hebben we onze overige 2 activiteiten gekozen: een safari en een rolercoaster.

Animal kingdom is opgedeeld in verschillende delen. Je hebt Afrika, Azië, dinoland en discover eiland. Alle delen hebben hun verschillende atracties.

Aeerst hebben we gekozen om Afrika te bezoeken. Hier hebben we onze eerste fastpass gebruikt, de safari. Ook hebben we hier ook weer een show gezien. Dit keer was het de lion king.

Ook qua eten is het hier heel goed, er is voor ieders wat wils. Eerst hebben we wat fruit gegeten alvorens de safari aan te vatten. Nadien nog wat dieren te voet gespot om daarna naar Azië te trekken. Hier hebben we dan onze 2de fastpass gebruikt.

De roalercoaster ging niet overkop, maar had wel da gevoel. Heb de hele tijd met m'n ogen dicht gezeten. Met als gevolg da de foto nie echt de moeite was. Ook dit keer kwam ik er met bevende handen uit, gewoon van de adrenaline.

Nadien toch ma iets gegeten voor we aan de volgende atractie begonnen... De wildwaterbaan.

Toen we gegeten hadden was de wachtrij meer dan 1.30u. We zijn dus eerst iets anders gaan doen: een show ;) dit keer was het finding nemo. Onderweg kwamen we dinoland tegen.

Ook hier hebben we 2 atracties gedaan. Maar doordat we voor onze fastpass een laat avond activiteit gekozen hadden, konden we nie meer voorsteken en moesten we dus zoals iedereen wachten tot het onze beurt was. Geluk bij een ongeluk, het ging allemaal wel redelijk vlot. Dus lang wachten moesten we nie doen.

De dag is weer voorbij gevlogen, want we hadden juist nog tijd voor 1 activiteit: de wildwaterbaan. Je kan er goed nat worden, en raad eens wat er gebeurde... Ja hoor, we waren klodder nat ;)

Daarna nog iets gegeten. Ook dit was een speciale ervaring, want de kok kwam persoonlijk m'n eten brengen omdat ik iets had gevraagd zonder suiker en ze da dus speciaal voor mij klaar gemaakt.

Nu staan er nog 3 op het programma: de show van jungle book, de bus terug naar het hotel nemen en ons bedje inkruipen. Want het was weer een geweldige, maar vermoeiende dag

Zo morgen nog een laatste dagje in Orlando en het is weer tijd om verder te trekken. Wat gaat de tijd toch snel hoor

Vele zonnige en vooral warme groetjes
DeWereldreizigers

• 25 Juli 2016 - 14:12

Regina :

Allez, het is fijn te lezen dat jullie je amuseren en genieten van de dag. Ja, ja de tijd gaat snel, ook hier in België. Ik zit ook al over de helft!!!!

Groetjes

Mama