Bezoek aan Cà d'Zan en doorreis naar Napels - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Anja, Dirk & Kim Goossens & Leemans - WaarBenJij.nu Bezoek aan Cà d'Zan en doorreis naar Napels - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Anja, Dirk & Kim Goossens & Leemans - WaarBenJij.nu

Bezoek aan Cà d'Zan en doorreis naar Napels

Door: De Wereldreizigers

Blijf op de hoogte en volg Anja, Dirk & Kim

24 Juli 2016 | Verenigde Staten, Naples

Hallokes iedereen,

Alweer een dagje verder, dus hebben we weer een tripje voor de boeg. Maar voor we naar het volgende hotel reden, zijn we eerst naar Cà d'Zan geweest.

Cà d' Zan was het buitenverblijf van de circusfamilie Ringling (gekend van de film Water for elephants). Een prachtig domein en huis met grote tuinen en een circusmuseum.

Het plan was om nog een botanische tuin te gaan bezoeken, maar aangezien we in Cà d'Zan al een soort van botanische tuin gedaan hadden hebben we dit ma zo gelaten en zijn we direct naar het volgende hotel gereden in Napels.

Aangekomen in ons hotel, werd het ons meteen duidelijk dat dit wel eens het beste hotel van de hele trip zou worden.

Nu eerst nog iets te eten zoeken en dan weer ons bedje opzoeken denk ik, want morgen opnieuw vertrek naar ons voorlaatste hotel al :( Wat gaat de tijd toch snel zene

Vele groetjes
De Wereldreizigers

• 21 September 2016 - 12:49

Regina:

Hoi

Inderdaad de tijd gaat snel en ge hebt toch al wat gezien.
    Was het dan inderdaad het beste hotel?

Groetjes

Mama