We kunnen bijna weer vertrekken :D - Reisverslag uit Hingene, België van Anja, Dirk & Kim Goossens & Leemans - WaarBenJij.nu We kunnen bijna weer vertrekken :D - Reisverslag uit Hingene, België van Anja, Dirk & Kim Goossens & Leemans - WaarBenJij.nu

We kunnen bijna weer vertrekken :D

Door: DeWereldreizigers

Blijf op de hoogte en volg Anja, Dirk & Kim

17 Juli 2016 | België, Hingene

Hey iedereen,

Hier zijn we weer. Morgen vertrekken we voor de 2de keer richting Amerika, maar nu gaan we niet de oostkant van de USA bezoeken maar we gaan naar het zonnige en warme Florida.

De komende 12 dagen kan je via deze weg weer al onze avonturen lezen die we daar gaan meemaken. Ik weet dat er al een aantal heel nieuwsgierig zullen zijn, maar laat ik jullie verklappen: 'wij zijn dat ook hoor' ;p

Na nog alles eens dubbel gecheckt te hebben of we wel zeker alles bij hebben is het nu tijd om in ons bedje te kruipen, want morgen moeten we er heel vroeg uit. En we hebben een hele dag vliegen voor de boeg, het is dus van belang dat we goed uitgerust zijn. Onze vlieger stijgt imerers op om 7.45u in Brussel, dus dat wil zeggen dat we zeker om 3.45u moeten vertrekken om zeker op tijd op de luchthaven te zijn :s

We zullen nu maar eens stoppen hé en in ons bedje kruipen. Dus bij deze wensen we iedereen slaapwel en tot blogs

DeWereldreizigers

• 18 Juli 2016 - 14:03

Regina:

Hoi,
    wat fijn om uw blog te lezen. Toch bedankt om deze blog op te stellen. Het was inderdaad vroeg met ups en downs. Goede reis gewenst.

Mama