De volgende stop: Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Anja, Dirk & Kim Goossens & Leemans - WaarBenJij.nu De volgende stop: Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Anja, Dirk & Kim Goossens & Leemans - WaarBenJij.nu

De volgende stop: Orlando

Door: DeWereldreizigers

Blijf op de hoogte en volg Anja, Dirk & Kim

19 Juli 2016 | Verenigde Staten, Orlando

Hey lieve lezers,

Hier zijn we weer met een nieuw blogje.

Vandaag vertrekken we naar ons volgende hotel in Orlando. Op het programma: rit naar Orlando, en een stop in het kennedy space center.

Maar eerst zien voor te ontbijten, want jammer genoeg zit dat niet in de prijs inbegrepen. Hiervoor zijn we naar fort lauderdale geweest, ongeveer een uurtje rijden vanuit het hotel.

Nadat de innerlijke mens versterkt was, hebben we onze weg verder gezet richting kennedy space center. Daar aangekomen was het weer tijd om iets te eten te zoeken.

Daarna konden we dan eindelijk het space center bezoeken. Eerst het visitor center met verschillende theaters bezocht. Die hebben ons meer laten leren over de ruimte. Het hoogtepunt was wel de busrit naar de nasa gebouwen en de lanseerplatvormen.

Nadien was het tijd om af te zakken richting het hotel en ons bedje in te kruipen

Zo dit was het weer voor vandaag

Vele groetjes vanuit Orlando
DeWereldreizigers

• 25 Juli 2016 - 13:57

Regina :

Hallo wereldreizigers

Het is weeral een ervaring rijker : Kenedy space center waar u van dichtbij de ervaringen van de astronauten kunt beleven. En de eerste lange trip met uw Amerikaanse wagen. Geniet ervan.

Groetjes

Mama